infolinia
czynna
801 000 277

Kontakt

Swiss-Lab Sp. z o.o.
ul. Śmiała 30
01-523 Warszawa

NIP:
REGON:
Tel.:
Infolinia:
Faks:
e-mail:

525-25-15-545
144873305
22 266 85 05
801 000 277
22 266 85 04
info@swisslab.pl

Rejestr przedsiębiorców prowadzony przez
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000394350,
kapitał zakładowy w wysokości 100.000 złotych

 

FAQ


1. Czy mogę wykupić badania dla bliskiej osoby, czy tylko mogę kupić badania dla siebie?

Badania można również kupić dla osoby bliskiej. W tym celu podczas rejestracji należy wpisać swój login i hasło oraz adres e-mail. W pola imię, nazwisko, adres, PESEL i telefon należy wpisać dane osoby bliskiej

2. Wykupiłam badania krwi, jak mam się do nich przygotować?

Na pobranie krwi do badań analitycznych należy zgłosić się w godzinach porannych (7-10) na czczo. W dniu poprzedzającym badanie nie należy spożywać alkoholu. Na pobranie krwi nie należy się zgłaszać w czasie miesiączki.

Według wskazań lekarskich niektóre badania mogą być wykonywane po posiłku i po przyjętych lekach.

3. Jak mam pobrać mocz na badanie ogólne?

Na badanie ogólne należy pobrać pierwszy poranny mocz. Przed pobraniem należy dokładnie umyć wodą i mydłem ręce i okolice narządów moczowo-płciowych. Pierwszą porcję moczu należy oddać do toalety, kolejną porcję moczu z tzw. środkowego strumienia oddać do specjalnego pojemnika*, końcową porcję moczu oddać do toalety. Pojemnik należy podpisać (imię, nazwisko, data urodzenia).

* Pojemnik do badania ogólnego moczu można zakupić w aptece; na życzenie wysyłamy pojemnik pod wskazany w zamówieniu adres.

4. Czy stosowanie leków ma wpływ na wynik testów przesiewowych np. w kierunku HIV?
Stosowanie leków nie ma wpływu na wynik ujemny jak i dodatni testów przesiewowych np. w kierunku HIV. Ujemny wynik takiego testu, jeśli minął okres okienka serologicznego od ryzykownego zachowania, jest pewny i nie wymaga potwierdzania. Natomiast wynik dodatni może być fałszywie dodatni, z bardzo różnych powodów, m. in. po szczepieniach przeciwko chorobom zakaźnym (np. grypie), we wczesnym okresie ciąży (do około 8. tygodnia). Może być też wynikiem błędu laboratoryjnego

5. Co zrobić, jeśli nie dostałem faktury?

Jeżeli nie dostałeś faktury, a chcesz ją otrzymać, to wyślij do nas e-mail.

6. Co zrobić, jeśli na fakturze pojawiły się błędne dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami wystawiona faktura VAT nie może być modyfikowana. W przypadku drobnej pomyłki, np. jedna litera w nazwie, mały błąd w adresie, można wystawić notę korygującą. Wystawia ją Klient i przesyła pocztą wraz z kopią do SwissLab na adres: 
SwissLab Sp. z o.o.
ul. Śmiała 30
01-523 Warszawa z dopiskiem „Nota korygująca”.

6. Co zrobić, gdy chcę usunąć z serwisu swisslab.pl moje konto użytkownika?

Aby usunąć z serwisu swisslab.pl konto użytkownika, należy wysłać prośbę o usunięcie konta na adres mailowy: info@swisslab.pl i poczekać na informację zwrotną. Nasza obsługa skontaktuje się tak szybko, jak będzie to możliwe.

 

Ta strona korzysta z plików cookies. Sprawdź naszą politykę prywatności żeby dowiedzieć się więcej.

Akceptuję