Powiedz nam jakie badanie chcesz wykonać…
Przegląd Zdrowia w 4 prostych krokach
znajdź i wybierz
badanie
zapłać online i oszczędzaj
odwiedź
najbliższe
labolatorium
poznaj
wyniki
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy trzeba umawiać się na badanie?
Nie. Wystarczy przyjść w godzinach pracy laboratorium. Zabierz ze sobą wydrukowany voucher i dowód osobisty.
2. Nie mogę wydrukować vouchera, co robić?
Napisz do nas na info@swisslab.pl – prześlemy do laboratorium prośbę o realizację Twojego badania.
3. Jak przygotować się do badania?
Dowiesz się tego tutaj: Jak przygotować się do badania?
Zachęcamy do pobrania naszego poradnika: Jak prawidłowo przygotować się do badań?
4. Czy mogę zmienić lokalizację punktu pobrań?
Tak. Napisz do nas na info@swisslab.pl z prośbą o zmianę placówki. W mailu podaj:
- numer swojego zamówienia,
- adres laboratorium, w którym chcesz wykonać badania.
5. Ile czasu ważny jest voucher?
90 dni. Datę ważności sprawdzisz w prawym dolnym rogu vouchera.
6. Co zrobić, jeśli przegapiłem datę ważności vouchera?
Napisz do nas na info@swisslab.pl
7. Czy mogę kupić badania dla bliskiej osoby?
Tak. Pamiętaj, by podczas składania zamówienia podać imię i nazwisko osoby, dla której mają być przeznaczone badania, a nie swoje własne.
8. Chcę usunąć z serwisu swisslab.pl moje konto użytkownika – jak mogę to zrobić?
Aby usunąć z serwisu swisslab.pl konto użytkownika, należy wysłać prośbę o usunięcie konta na adres mailowy info@swisslab.pl i poczekać na informację zwrotną. Nasza obsługa skontaktuje się tak szybko, jak będzie to możliwe.
swisslab

650
placówek w całej Polsce
500
badań w ofercie
30000
przebadanych pacjentów
