Ta strona korzysta z plików cookies. Sprawdź naszą politykę prywatności żeby dowiedzieć się więcej.

Twój koszyk

Dodano do koszyka

Aktualnie Twój koszyk jest pusty.

Wykupując te badania zaoszczędzisz

Przejdź do kasy

Przegląd Zdrowia w 4 prostych krokach

znajdź i wybierz

badanie

zapłać online 
i oszczędzaj

odwiedź

najbliższe

labolatorium

poznaj

wyniki

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy trzeba umawiać się na badanie?
Nie. Wystarczy przyjść w godzinach pracy laboratorium. Zabierz ze sobą wydrukowany voucher i dowód osobisty.

2. Nie mogę wydrukować vouchera, co robić?
Napisz do nas na info@swisslab.pl – prześlemy do laboratorium prośbę o realizację Twojego badania.

3. Jak przygotować się do badania?
Dowiesz się tego tutaj: Jak przygotować się do badania?

4. Czy mogę zmienić lokalizację punktu pobrań?
Tak. Napisz do nas na info@swisslab.pl z prośbą o zmianę placówki. W mailu podaj:

  • numer swojego zamówienia,
  • adres laboratorium, w którym chcesz wykonać badania.

5. Ile czasu ważny jest voucher?
90 dni. Datę ważności sprawdzisz w prawym dolnym rogu vouchera.

6. Co zrobić, jeśli przegapiłem datę ważności vouchera?
Napisz do nas na info@swisslab.pl – istnieje możliwość jednorazowego przedłużenia ważności vouchera.

7. Czy mogę kupić badania dla bliskiej osoby?
Tak. Pamiętaj, by podczas składania zamówienia podać imię i nazwisko osoby, dla której mają być przeznaczone badania, a nie swoje własne.

8. Chcę usunąć z serwisu swisslab.pl moje konto użytkownika – jak mogę to zrobić?
Aby usunąć z serwisu swisslab.pl konto użytkownika, należy wysłać prośbę o usunięcie konta na adres mailowy info@swisslab.pl i poczekać na informację zwrotną. Nasza obsługa skontaktuje się tak szybko, jak będzie to możliwe.

swisslab

doctors

420

placówek w całej Polsce

500

badań w ofercie

6000

przebadanych pacjentów

doctors